مجله گردشگری میدالس

سامانه خدمات گردشگری میدالس

مجله گردشگری میدالس

سامانه خدمات گردشگری میدالس

مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی تله کابین رامسر ( تالار اصلی ) در نیمه اسفند ماه ۱۳۹۴با هدف برپایی جشنواره های فرهنگی و هنری و با شعار “جامعه خوشحال، افراد سالم‌تر هستند ” همواره با ارتقاء رسالت اصلی مدیریت مجتمع شهر سبز هم راستا بوده است آغاز و مراحل ساخت و تکمیل را تا به امروز می پیماید ، از این رو این مرکز در دامنه زیبای قله باستانی ایل میلی و در مجاورت سواحل نیلگون آبهای خزر افتتاح گردید، این سالن به سیستم های گوناگون کنفرانس و همایشهای ملی و بین المللی مجهز گشته و هم اکنون نیز با این مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

 
تالار اصلی مرکز :
مرکز همایش های تله کابین رامسر با برخورداری از امکانات منحصر به فرد و منابع انسانی متخصص و مجرب آماده برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی شامل ؛ کنفرانس ها، سمینارها، همایش ها،جشنواره ها، کنسرت ها،کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها است.
این مرکز در سالن اصلی با پهنایی بیش از ۶۴ متر و عرض ۴۰ متر مربع دارای ۷ متر ارتفاع در دیوارهای کناری و ۱۳ متر در تاج سالن و دار بودن دو درب اصلی و دو درب خروج و ورود اضطرای به طور کل با مساحتی معادل ۲۵۵۰ متر مربع ، مجهز به سن بزرگ و صفحه نمایشگر ال ای دی جهت پوشش مستقیم رویدادها و مجهز به سیستم نورپردارزی هوشمند و رایانه ای و گنجایش ۲۰۰۰ نفری می باشد ، این مرکز با توجه به تجهیزات و سیستم صوتی و تأسیساتی خود همواره در ردیف بهترین سالن‌های برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در کل کشور به حساب می آید و شامل شبکه آب بهداشتی و وجود غرفه امانات در درب ورودی مرکز نمایشگاهی ، سیستم اعلام حریق هوشمند و سیستم روشنایی هوشمند است.
لابی فرعی مرکز :
مساحت سالن فرعی مرکز همایش ۲۰۰ متر مربع با توانایی برگزاری جلسات کوچک ، کلاسهای آموزشی و هم زمان ، با ظرفیت ۱۶۰ نفر با میکروفن‌های بی سیم را دارا می باشد.
  
سایت نمایشگاهی رو باز :
فضای باز نمایشگاهی معادل با ۸۳۸۰ متر مربع در ۲ قسمت شمالی و شرقی جمعاً به متراژ ۸۳۸۰ متر مربع و ۹۵۰متر مربع مساحت فضای سبز محوطه مرکز نمایشگاهی می باشد که همواره می تواند بستر مناسبی برای غرفه های فضای باز و یا قرارگیری ماشین آلات و ادوات نمایشگاهی بزرگ را فراهم آورد.
زمینه فعالیت مرکز :
این مجموعه تلاش دارد تا با تحت پوشش قرار دادن کلیه خدمات مرتبط به شکل تخصصی و با کیفیت بالا و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ؛ سطح مطلوبی از رضایت خاطر وآرامش خیال را در برگزارکنندگان خود ایجاد نماید.
راه اندازی و تامین بسترها و امکانات مورد نیاز جهت استقرار مهمانان محترم و برگزاری مناسبتهای متفاوت از جمله رویدادهای فرهنگی ، هنری ، گردشگری و نمایشگاهی مبتنی بر شناسایی گروه های بازار در جهت بهره مندی از حداکثر منابع و امکانات موجود در ارائه خدمات تجاری، گردشگری و مرکز همایش ها نظارت و بهبود مستمر و رونق بخشی مراکز تجاری، رستوران ها و خدمات پذیرایی و ایجاد جاذبه های گردشگری و تفریحی، برنامه ریزی و مدیریت بازدید از مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر است ، که با تاکید بر افزایش کیفیت، ارائه خدمات، تجربه ای خوشایند از برنامه را در ذهن برگزارکنندگان، بازدید کنندگان و مجموعه های حاضر در نمایشگاه ها به یادگار گذارد.
برگزاری کنسرتها :
در فروردین سال ۱۳۹۵ ، در یک اتفاق باشکوه برای موسیقی استان مازندران سالن کنسرتی با ظرفیت ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر با تجهیزات کامل ، فضای پارکینگی مناسب و امکانات رفاهی و اقامتی شایسته در تله کابین رامسر افتتاح گردید. این سالن با طراحی زیبا و کاربری چند منظوره ، در نوع خود بی نظیر است و با امکاناتی همچون ارتفاع زیاد سقف، طراحی گنبدی و سن بزرگ به همراه تجهیزات صوتی و تصویری عالی، نورپردازی قدرتمند ، طراحی ورودی و خروجی بزرگ و استفاده از بهترین سنگهای تزئینی در نما ، تبدیل به قطب موسیقی شمال کشور خواهد شد.حضور میلیونی گردشگران در فصلهای توریستی و امکانات عالی منطقه در زمینه حمل و نقل هوایی ، دریایی و زمینی و دسترسی به فضای اقامتی کافی امکان برگزاری مناسبتهای بزرگ ملی و بین المللی را فراهم می کند. همچنین در یک اقدام بی سابقه این سالن با پشتیبانی تیم حرفه ای خبری و رسانه ای TELE-TV رویدادها را به طور کامل تحت پوشش تصویری و رسانه ای قرار داده و منتشر می نماید.
برگزاری مراسم و جشن ها :
یکی از کاربردهای این سالن وسیع و باشکوه برگزاری کنسرت های بسیار بزرگ با حضور خوانندگان و هنرمندان مطرح و پرطرفدار کشورمان است که خیل مسافران و گردشگران را به آنجا سرازیر می کند.همچنین سمینارهای مهم و جشن های بزرگی به مناسبت ها و میلادهای متفاوت در سالن مجتمع شهر سبز برگزار می شود که جایگاه افراد مهم کشور و درخور شأن مردم عزیزمان می باشد.
برگزاری نمایشگاه :
یکی از جنبه های مثبت طراحی این سالن ، امکان کاربرد آن به عنوان فضای مسقف نمایشگاهی با متراژ : ۳۰۰۰ متر مربع که حداقل ۳۰۰۰ متر مربع فضای قابل استفاده تجاری است که امکان برگزاری نمایشگاه های بزرگ بین المللی تجاری و صنعتی را فراهم می آورد. همچنین فضای یک پارچه پارکینگ آن قابل استفاده به عنوان فضای نمایشگاهی روباز و یا نصب سازه های موقت در آن با امکان کنترل رفت و آمد وجود دارد.


 
 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی